כיצד לבלות 4 ימים בבנגקוק

כיצד לבלות 4 ימים בבנגקוק


יום 1
השוק הצף
נמצאים בעיר (Khlong Lat  או Thaling Chan). ועדיף להגיע לשם מוקדם מוקדם בבוקר. Thaling צ'אן הוא תיירותי יותר. וזה חוויה לראות  בישול בתוך סירה וגם לקנות , ודבר אחד בטוח אתה לא יכול לעזוב רעב!
                                  תוצאת תמונה עבור ‪floating market‬‏
 
יום 2
רחוב קאו סאן
הרחוב הזה (יחד עם Soi Rambuttri) בבנגקוק הוא מקום שבו תוכל למצוא ברים אינסופיים, חנויות, אוכל רחוב, מסעדות בינלאומיות, סוחרים מקומיים, ופעילות כל היום וכל הלילה. זה גם מקום פופולרי בסוף השבוע עבור תאילנדים. Khao San הוא מקום מדהים לשבת בחוץ לפגוש מטיילים אחרים. 


                                תוצאת תמונה עבור ‪Khao San Road‬‏


יום 3
בקרו בקניונים
קניונים בבנגקוק הם יותר מסתם קניונים - הם מרכזים חברתיים (בין השאר הודות להמזגן) שבו אנשים אוכלים (המסעדות בקניון בבנגקוק הם נהדרים), יושבים בברים, רואים סרטים , יושבים בבתי קפה, ואפילו אפשר לשחק באולינג! חלק גדול מהחיים בעיר קורה בקניונים ולכל אחד מהם יש אופי משלו. קניונים פופולריים MBK (טלפונים זולים, חולצות, ו- DVD), פרגון אמפוריום (קניות יוקרתיות), 21 Terminal (דוכני אוכל טעימים).הקניון הוא חלק מבנגקוק ואם אתה רוצה להבין את העיר, אתה צריך לבקר בקניון.
                               תוצאת תמונה עבור ‪mbk‬‏


יום 4
המוזיאון הלאומי
מוזיאון זה מתמקד בתרבות התאילנדית, הכוללים אוסף גדול של כלי נגינה, מוסיקה ייחודית, וגילופי עץ מרשימים. המוזיאון הוא לא גדול מאוד והשלטים הם לא מאוד מפורטים, אבל הממצאים מעניינים ושווה להסתכל. מומלץ להיכנס גם כשהם מציעים סיורים באנגלית בימי רביעי וחמישי בשעה 9:30 בבוקר.
       תוצאת תמונה עבור ‪thai National Museum‬‏


צחי רוזנטל זוכה מקום 1 בעולם בתכנית של כסף מהבית מבין 150,000 מתחרים מ20 מדינות כולל ארה"ב

                                      גם אתה רוצה הכנסה נוספת?  לחץ כאן